דרוש/ה בעיריית שדרות מנהל/ת מחלקת הדרכה, הכשרה ופיתוח ארגוני באגף משאבי אנוש
היקף משרה: 100%
סוג מכרז: פנימי/חיצוני
תיאור התפקיד:
ניהול פעילויות ההכשרה, הדרכה ופיתוח ארגוני בעיריית שדרות
תחומי אחריות:
- שותפות בהתווית מדיניות העירייה בתחום הכשרה, הדרכה ופיתוח ארגוני, ואחריות על יישום המדיניות
- תכנון, מערך ההדרכה וההשתלמויות בעירייה וכתיבת תכנית הדרכה מותאמת מגמות וצרכים
- אחריות למימוש תוכניות ההדרכה וההשתלמויות בעירייה
- ניהול מנגנון ההכשרות וההדרכות ובכלל זה: הכנת בקשות להשתלמות, אישורם בוועדת השלמויות, טיפול ומעקב אחר החלטות הוועדה והעברת תשובות לגורמים הרלוונטיים.
- תכנון, ניהול ותפעול מערך הפיתוח הארגוני בעיר שדרות
- ליווי תהליכים ארגוניים לקידום ושיפור ביצועים של אגפי ומחלקות העיריה
- אחריות על ניהול וביצוע תהליך הערכת עובדים בעירייה
- אחראי על תכנון והטמעת תהלכי דיגיטציה בכלל האגף
- אחראי על הובלת פרויקטים אגפים בהתאם להנחיית מנהלת האגף
- ניהול והובלת התקשרויות מול ספקים ונותני שירות בתחומי ההדרכה והפיתוח הארגוני (הזמנות וטיפול בחשבוניות ספקים).
- בניית בסיס נתונים לניהול הידע בתחומי אחריותו
- ביצוע מטלות נוספות שידרשו ע"י מנהלת האגף
דרישות התפקיד:
השכלה:
בעל תואר אקדמי המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים מחו"ל .
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.2012-
או
תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי:
- בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור- בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום משאבי האנוש כשלפחות שנה מתוכן באחד מהתחומים הבאים: פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, בנייה והובלה של מערכי הדרכה.
- הנדסאי רשום– בעל ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בתחום משאבי האנוש כשלפחות שנתיים מתוכן באחד מהתחומים הבאים: פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, בנייה והובלה של מערכי הדרכה
- טכנאי מוסמך – בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום משאבי האנוש כשלפחות 3 שנים מתוכן באחד מהתחומים הבאים: פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, בנייה והובלה של מערכי הדרכה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- תכלול מספר משימות במקביל
- העברת פרזנטציות ותכנים הדרכתיים
- ייזום והובלה עצמאית של פעילויות
- יחסים בינאישיים גבוהים
- עבודה בסביבה דינמית
- ניהול פרויקטים רוחביים חוצי ארגון
- יכולת רתימה והנעה לפעולה של עובדים ומנהלים
כפיפות: מנהלת אגף משאבי אנוש
דרגת המשרה דירוג: העובד יועסק במתח דרגות 39-41 בדירוג המח"ר
מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום העירוני
מועמד שלא יציג את מסמכים אלה עד לתאריך הרשום, יראו בו כמי שלא עמד בדרישות הסף שנקבעו בנוסח המכרז.
מועמדים מתאימים יפנו בצירוף טופס הגשת מועמדות למכרז חיצוני באתר העירייה , קורות חיים, תעודות ,המלצות ואישורי העסקה ממקומות עבודתו הקודמים. (על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש)
יש להגיש עד לתאריך 30/1/25, באמצעות דוא"ל: [email protected]
לראיונות יוזמנו אך ורק מועמדים העומדים בתנאי הסף כמפורט מעלה.
מועמד שלא יצרף תעודות ומסמכים כנדרש , לא יועלה כלל לדיון.
- בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות משמעותית אם המועמד כשיר לביצוע התפקיד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- מועמדים העומדים בדרישות הסף יידרשו לעבור מבחן התאמה במכון מיון.
*המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד*