הישג לשדרות: זכתה במקום ה-1 בארץ במצוינות בשירות וחוויית לקוח

הישג לשדרות: זכתה במקום ה-1 בארץ

במצוינות בשירות וחוויית לקוח

עיריית שדרות ממשיכה לקטוף תארים והישגים בתחום השירות לתושב. במסגרת תחרות "מצוינות בשירות וחוויית לקוח" של המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, זכתה העירייה במקום ה-1 כשהיא גוברת על עיריות ירושלים וקריית אונו. ראש העיר, אלון דוידי, שיבח את מחזיק תיק שירות לתושב, אורן נזרי, מנהלת האגף, הילה אלימלך, וכלל העובדים על מהפך השירות שהעירייה עברה ב-5 השנים האחרונות.

הישג אדיר לעיריית שדרות בתחום השירות לתושב: המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, המקיים מזה 18 שנה את תחרות "מצוינות בשירות וחוויית לקוח", התחרות המובילה בארץ לשירות וחוויית לקוח, בחר השבוע בעיריית שדרות למקום ראשון בתחום השירות במגזר הציבורי לשנת 2021. לתחרות ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות, ביניהם קבוצת ישראכרט, הראל ביטוח ופיננסים, קופת חולים מאוחדת, מכבי שירותי בריאות, שירות התעסוקה הישראלי ועוד.

כזכור, העירייה כבר זכתה בשנה שעברה במקום השני בתחרות, אך ניגשה השנה שוב במטרה אחת וברורה – לזכות במקום הראשון.

עיריית שדרות ניגשה לתחרות, בקטגוריית "השירות במגזר הציבורי", כשהיא מתמודדת עם רשויות מקומיות נוספות, חלקן גדולות ממנה בהרבה, כמו עיריית ירושלים. העירייה הגישה עבודה מרשימה בנושא "חוויית תושב לא שגרתית לעיר לא שגרתית", כשהמטרה המרכזית לנגד עיני הנהגת העירייה ועובדיה היא הטמעת גישה של מסעות לקוח כצעד אסטרטגי שתותאם לצרכי התושבים.

עיריית שדרות, באמצעות המחלקה לתושבים חדשים באגף לשירות התושב ובמינהלת הסכם הגג, מגיעה לכל תושב ותושבת שצפויים לעבור לעיר וגם לאחר שכבר עברו, ויחד איתם יוצאת למסע בין אגפי ומחלקות העירייה למתן השירות המיטבי ביותר בכל התחומים.

לפני מספר חודשים התבשרה העירייה כי עלתה לשלב הגמר עם עיריית ירושלים ועיריית קרית אונו. לבקשת מארגני התחרות הגישה העירייה מצגת וסרטון מסכמים, בהשתתפותו של ראש העיר, אלון דוידי מנהלת האגף לשירות התושב, הילה אלימלך, עובדי עירייה ותושבים שסיפרו על שירות ייחודי.

השבוע התקיים טקס הגמר, כחלק מאירוע מכובד באולמי "לאגו" בראשון-לציון, במעמד 800 משתתפים מחברות עסקיות גדולות, קופות חולים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות. עיריית שדרות זכתה במקום ה-1, לאחר שגברה על עיריית קריית אונו שזכתה במקום השלישי ועל עיריית ירושלים שזכתה במקום השני וכמובן על עשרות מועמדים אחרים שלא הגיעו לשלב הגמר.

דוידי עלה לבמת הטקס, הודה לצוות השיפוט, אך בעיקר הודה לתושבי העיר על האמון ולעובדי העירייה ושלוחותיה.

דוידי סיכם ואמר: "זו גאווה גדולה עבורנו להיות במקום הראשון בשירות לתושבים שלנו, כשלצידנו רשויות מקומיות במרכז הארץ וחברות עסקיות וארגונים מהגדולים בארץ. התושבים שלנו מרגישים מידי יום ביומו את השינוי הגדול שעברנו ונמשיך לעבור, לשפר ולעשות כל העת כדי להיות הטובים ביותר. המרוויחים הגדולים הם תושבי שדרות. תודה לכל עובד ועובדת בעירייה ובשלוחותיה על המחויבות, המסירות והמקצועיות, למחזיק תיק שירות לתושב, אורן נזרי ולמנהלת האגף, הילה אלימלך".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שירות לתושב, אורן נזרי: "ראש העיר, אלון דוידי, שם את השירות לתושב בראש סדר העדיפויות העירוני והזכייה הזו השבוע היא גושפנקא לעבודה החשובה והמקצועית שעושים באגף שירות לתושב ובכלל יחידות העירייה ושלוחותיה. נמשיך לתת שירות מיטבי לתושבים הוותיקים והחדשים כאחד, כי זו הסיבה שאנו נמצאים בתפקידים שלנו, לשרת את הציבור ולפתח את העיר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *