חברת החשמל, בשיתוף עיריית שדרות, מגיעה עם עמדת השירות ״נקודת אור" לתת שירות לתושבי העיר

חברת החשמל, בשיתוף עיריית שדרות, מגיעה עם עמדת השירות ״נקודת אור" לתת שירות לתושבי העיר

ביום ראשון הקרוב, 17.3.24, תגיע ניידת השירות של חברת החשמל, "נקודת אור", למתנ״ס שדרות בין השעות 10:00-15:00, על מנת לתת שירות לתושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי, ומפגש עם נציג פנים אל פנים.

הגעת הניידת לעיר היא תוצר של שיתוף פעולה עם עיריית שדרות המקפידה ביתר שאת בתקופת המלחמה על מתן שירות פרסונלי לתושביה תוך כדי שיתוף פעולה עם הגופים הגדולים במשק, בהם חברת חשמל.

בניידת השירות, שהוזמנה לטובת תושבי העיר, יינתנו שירותים מגוונים הכוללים החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.

מדובר בעמדת שירות ניידת, היכולה להגיע לכל מקום בארץ, בהתאם לצורך ולספק ללקוחות שירות אישי, פנים אל פנים, באותם מקומות בהם אין מרכזי שירות פעילים של חברת החשמל.

בשנה האחרונה פתחה חברת החשמל בפריסה ארצית 16 מרכזי שירות נוספים המצטרפים ל-12 מרכזי שירות קיימים, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, על מנת להקל על לקוחות המעדיפים שירות פרונטלי.

 

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "הסולידריות של חברת החשמל עם תושבי שדרות היא דוגמה למופת וסמל לערבות הדדית ממדרגה ראשונה. מאז תחילת המלחמה, הצטרפה חברת חשמל על כל עובדיה למאמץ העירוני ועמדה יחד איתנו בשעות הקשות להחזרת החשמל לעיר ולהעמדת גנרטורים למוקדי חירום חיוניים, זאת הודות לפעילות מנכ"ל החברה ידידי מאיר שפיגלר היקר שנרתם רבות לטובת העיר ותושביה. מיזם השירות 'נקודת אור' למתן שירות פרונטלי לתושבי העיר הינו חשוב ביותר ובוודאי בימים אלה. אני מודה לעובדי החברה ומנהליה על השירות המיטבי בשגרה ובמיוחד בחירום".

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: ״תושבי העיר שדרות מתמודדים במשך עשרות שנים כנגד הטרור על גווניו השונים והם ראויים לכל שבח. מעבר לשרות השוטף הניתן ע״י עובדי חברת החשמל, מהרגע הראשון נרתמנו לסייע לתושבים בפטור מתשלום חשמל לחמישה חודשים, חיבורי חשמל לחדרי מדרגות ומקלטים וטיפול שוטף באספקתו לעיר.  בנוסף השקנו לאחרונה פלטפורמת שרות נוספת, באמצעות ניידת שרות, המגיעה אל התושבים באזור מגוריהם ונותנת מענה פרונטלי לבקשותיהם. מדובר בנדבך נוסף המונע מהתושבים את הצורך לטרוח ולהגיע אלינו, אנחנו באים אליהם. מדיניות החברה להמשיך לשפר ולשדרג את השרות, כחלק מרכזי בראיית עולם ציבורית. זו חובתנו ובאותה נשימה הזכות שנפלה בחלקנו".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *