סגן/ית מנהל המוקד העירוני

סגן/ית מנהל המוקד העירוני

היקף משרה: 100%

סוג מכרז: חיצוני

 

תיאור התפקיד:

סיוע ותמיכה במנהל  המוקד עירוני- בטחוני בשגרה וחירום. מימוש מדיניות השירות של עיריית שדרות.

תחומי אחריות:

  1. סיוע ומילוי מקומו של מנהל המוקד העירוני בשגרה ובחירום..
  2. מעקב ובקרת ביצועי יחידות הרשות, לרבות ניתוח נתונים, אפיון וניתוח דשבורדים, עבודה עם מערכות BI, רב-ערוציות וניהול ידע.
  3. הצפת נושאים הדורשים תשומת לב מנהל אגף השירות והנהלת העירייה.
  4. הכנת נתונים לפורום שירות עירוני.
  5. בניית סקרים וניתוח תוצאותיהם.
  6. הפקת כל סוגי הדו"חות והפצתם בשוטף, לרבות סיוע למנהלים בניתוח הדו"חות.
  7. פיקוח ומעקב אחר תפקוד תקין של כלל מערכות המוקד העירוני, לרבות תמיכה טכנית בסיסית, קשר עם ספקי שירות, אפיון שינויים ושיפורים, תחזוקה שוטפת, הדרכת משתמשים.
  8. בשעת חרום/ תקופת חרום- אחריות על ניהול ותיאום החמ"ל האחוד, איוש המוקד בהתאם לאופי המצב והנחיות מנהל האגף ואחריות על תדרוך וניהול נציגים מתגברים.
  9. אחריות על כתיבת תכנית עבודה מקושרת תקציב ומימושה.
  10. אחריות על ניהול העובדים (מוקדנים) אשר תחת אחריותו. ובכלל זה: הנחייה, הכוונה, הדרכה ובקרה לביצוע משימותיהם.
  11. הנחיות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד:

השכלה ודרישות מקצועיות:  (נא לצרף תעודות)

  • תעודת בגרות
  • סטודנט תואר ראשון בשנה אחרונה שעומד ב – 80% מדרישות התואר (ובתנאי שישלים את חובותיו בתואר תוך שנה מכניסתו לתפקיד)/ בוגר תואר ראשון- יתרון
  • המועמד הזוכה יחויב לסיים בהצלחה – קורס להכשרת מנהלי מוקד עירוני ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניסיון עם מערכת  ,crmמעקב ובקרה אחר ביצועים, ניסיון מוכח בעבודה בחירום, עבודה במוקד שירות חירום/שיגרה, ריכוז שירות/צוות שירות.

 

דרישות נוספות:

  • רקע בהפעלת מערכות טכנולוגיות.
  • תושב העיר שדרות- יתרון
  • ניסיון בעבודה מול תושבים/לקוחות (טלפוני+ פרונטלי)- יתרון
  • רישיון נהיגה בתוקף

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • נכונות לעבודה במצבי לחץ ומתן מענה במצבי חירום
  • אחריות ומהימנות אישית
  • סדר וארגון.
  • יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
  • סמכותיות
  • יכולת ארגון, תכנון וביצוע.
  • מוכנות לעבודה בשעות לא שגרתיות, ובכלל זה שבתות, לילות וחגי ישראל
  • היכרות עם תוכנות ה- OFFICE

כפיפות: מנהל אגף השירות לתושב או מי מטעמו

דרגת המשרה ודירוגה: סגן מנהל מחלקה 8-10 בדירוג מנהלי / 38-40 בדירוג המח"ר

 

מועמד שלא יציג את מסמכים אלה עד לתאריך הרשום, יראו בו כמי שלא עמד בדרישות הסף שנקבעו בנוסח המכרז.

מועמדים מתאימים יפנו בצירוף טופס הגשת מועמדות למכרז חיצוני באתר העירייה , קורות חיים, תעודות ,המלצות ואישורי העסקה ממקומות עבודתו הקודמים.

(על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש)                                                                                                                                              

  יש להגיש עד לתאריך 15/8/24,  באמצעות דוא"ל: [email protected] 

לראיונות יוזמנו אך ורק מועמדים העומדים בתנאי הסף כמפורט מעלה.

מועמד שלא יצרף תעודות ומסמכים כנדרש , לא יועלה כלל לדיון.

  • בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות משמעותית אם המועמד כשיר לביצוע התפקיד.
  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
  • תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • מועמדים העומדים בדרישות הסף יידרשו לעבור מבחן התאמה במכון מיון.

*המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד*