רכז/ת תחום פינוי ואחזקת כלי אצירה ואשפה רטובה מכרז חיצוני מס' 42/25

דרוש/ה בעיריית שדרות רכז/ת תחום פינוי ואחזקת כלי אצירה ואשפה רטובה

מכרז חיצוני מס' 42/25

היקף משרה: 100%

סוג מכרז: חיצוני

תיאור התפקיד:

אחראי פינוי ואחזקה לאשפה רטובה וכלי אצירה בעיר שדרות. יוביל את תחום התפעול והתחזוקה של מערך האצירה והפינוי ברשות, תוך אחריות על ניהול תוכנית העבודה, בקרה שוטפת, וייעול תהליכים. התפקיד כולל ממשקים עם מחלקות פנים-רשותיות וחוץ-רשותיות, שילוב של טכנולוגיות מתקדמות וניהול נתוני פינוי ומשקל.

תחומי אחריות:

  1. אחראי על מימוש מדיניות אגף איכות הסביבה ומחלקת תברואה בנושא פינוי אשפה.
  2. אחראי על ניהול תוכנית העבודה בתחום האשפה הרטובה וכלי האצירה, לרבות תכנון, ביצוע ומעקב.
  3. אחראי על הפעלת קבלנים ובכלל זה מימוש חוזה, ניהול קנסות ועדכון ממונים על חריגה.
  4. אחראי על התייעלות בתחומו באמצעות ניתוח נתונים, תהליכי שיפור וביצוע בקרות איכות שוטפות.
  5. אחראי על פיזור והחלפה של כלי אצירה בהתאם לצרכים ולמדיניות הרשות.
  6. אחראי על תקינות כלי האצירה ברחבי העיר. ובכלל זה ביצוע בקורות תקינות, הפעלת קבלני משנה וביצוע תחזוקה שוטפת.
  7. אחראי על ביצוע תיאום מול גורמים עירונים (כגון: מוקד עירוני, שיטור עירוני ואכיפה) אל מול מימוש תכנית העבודה ומימוש מנגנון איסוף האשפה בעיר.
  8. ניהול טכנולוגיות הפינוי בהתאם למערכות הקיימות ברשות, כולל ממשקי בקרה ודיווח.
  9. אחראי על ביצוע מעקב אחר נתוני משקל ותפוקות, הפקת דוחות וניתוח מגמות לצורך שיפור ביצועים.
  10. אחריות על תפעול המשקל העירוני: בקרה שוטפת על תקינות המערכת, תיעוד ומעקב אחר כמויות אשפה לפי סוגים, שימוש בנתוני המשקל ככלי בקרה תפעולי וניהולי והפקת דוחות ליחידות המקצועיות ברשות
  11. סיוע ומענה למנהל מחלקת תברואה ומנהל אגף איכות הסביבה בכל אשר יידרש.

דרישות התפקיד- תנאי סף:

השכלה  (יש לצרף תעודות)

  • 12 שנות לימוד/ תעודת בגרות.

ניסיון מקצועי:

  1. ניסיון בתחום המשרה לעיל (תפעול, פינוי, בקרה, תחזוקה או ניהול מערכות בתחום האשפה וכלי האצירה)- יתרון.
  2. ניסיון בתחום המוניציפלי- יתרון

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  1. יכולת לעבודה עצמאית
  2. יוזמה ויצירתיות
  3. יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות
  4. קפדנות ודיוק בביצוע
  5. יחסי אנוש מעולים- יכולת עבודה בצוות
  6. נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות (דגש על עתות חירום)
  7. שליטה מלאה בשפה העברית בכתב ובע"פ
  8. היכרות בעבודה עם מערכות ממוחשבות לרבות "אופיס" לרבות "אקסל, CRM

כפיפות:: מנהל אגף איכות הסביבה או מי מטעמו

דרגת המשרה ודירוגה: אחראי נושא 7-9

מועמד שלא יציג את מסמכים אלה עד לתאריך הרשום, יראו בו כמי שלא עמד בדרישות הסף שנקבעו בנוסח המכרז.

מועמדים מתאימים יפנו בצירוף טופס הגשת מועמדות למכרז חיצוני באתר העירייה , קורות חיים, תעודות ,המלצות ואישורי העסקה ממקומות עבודתו הקודמים. (על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש)                                                                                                                                             

 יש להגיש עד לתאריך 17/7/25 דרך הקישור הבא: https://hrm-cand.malam-payroll.com/job/Sderot/4770/OjoeXMLB8Ep9b8QD45Nz

לראיונות יוזמנו אך ורק מועמדים העומדים בתנאי הסף כמפורט מעלה.

מועמד שלא יצרף תעודות ומסמכים כנדרש , לא יועלה כלל לדיון.

  • בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות משמעותית אם המועמד כשיר לביצוע התפקיד.
  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
  • תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • מועמדים העומדים בדרישות הסף יידרשו לעבור מבחן התאמה במכון מיון.

*המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד*