דרוש/ה לעיריית שדרות מזכיר/ה באגף חירום ובטחון
היקף משרה: 100%
סוג מכרז: חיצוני
תיאור התפקיד:
ביצוע עבודת מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת האגף
תחומי אחריות:
· ניהול משרד האגף- טיפול בדוא"ל יוצא ונכנס, טיפול במסמכים, ניהול יומן מנהל האגף
· הכנת מצגות ודוחות אקסל
· מענה פרונטלי וטלפוני לפניות עובדי הרשות, תושבים, מוסדות החינוך וגורמי חוץ
· ניהול לוח הזמנים ופגישות של הממונה
· ארגון והכנת חומר לישיבות וכתיבת פרוטוקולים בישיבות
· מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה
דרישות התפקיד:
12 שנות לימוד, או תעודת בגרות מלאה
ניסיון בניהול משרד- יתרון
תואר אקדמי- יתרון
דרישות נוספות:
עברית ברמה גבוהה
יישומי מחשב – שליטה מלאה עם כלל תוכנות ה – OFFICE
עבודה מול גורמים רבים ברשות
יכולת לעבודה בשעות לא שגרתיות
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
· אמינות
· עבודה בחירום
· דיסקרטיות
· כושר ארגון ניהול ותיעדוף משימות
· יכולת עבודה בתנאי לחץ
· יכולת מתן מענה למספר נושאים בו זמנית
· יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
· יכולת עבודה עצמאית, תיאום ובקרה
· ראש גדול ויוזמה אישית
דרגת המשרה ודירוגה: מזכירת אגף 9-7+ בדירוג המנהלי
כפיפות : מנהל אגף חירום ובטחון
תתקיים ועדת סינון למועמדים / מבחני התאמה
מועמדים מתאימים יפנו בצירוף טופס הגשת מועמדות למכרז חיצוני באתר העירייה, קורות חיים, תעודות ,המלצות ואישורי העסקה ממקומות עבודתו הקודמים. (על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש). יש להגיש עד לתאריך 10/4/25, דרך אתר עיריית שדרות- מכרזי כוח אדם- שאלון למועמד/ת לראיונות יוזמנו אך ורק מועמדים העומדים בתנאי הסף כמפורט מעלה. מועמד שלא יצרף תעודות ומסמכים כנדרש , לא יועלה כלל לדיון.
להגשת קו"ח יש ללחוץ כאן בלבד!!!
· בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות משמעותית אם המועמד כשיר לביצוע התפקיד.
· זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
· הודעה בדבר עדיפות שתינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד.