עושים זום אין – מגלים את שדרות מחדש
בחודש ספטמבר הקרוב תצא עיריית שדרות לקמפיין "זום אין". הקמפיין החדשני ישים את תושבי שדרות במרכז ויציג את איכות החיים בעיר בדגש על השכונות החדשות, החינוך והקהילה. ראש העיר, אלון דוידי: "שדרות עוברת שינויים מרחיקי לכת וממצבת את עצמה כעיר אטרקטיבית וכיעד מבוקש".
את המילה "זום" כולנו מכירים בתקופה האחרונה היטב, אבל עיריית שדרות שמה אותה במרכז הקמפיין שלה הרבה לפני מגפת הקורונה. העירייה עובדת על קמפיין פרסומי בשיתוף משרד השיכון והבינוי כבר תקופה ארוכה שנדחה עקב המשבר, אך חיזק את השימוש במילה "זום" שעומדת במרכזו.
בקמפיין שיצא לדרך בחודש הבא למיתוג העיר וחיזוק העשייה הרבה בכל תחומי החיים, ייקחו חלק תושבי העיר שיקראו לכם לעשות זום, לשים דגש על מה שחשוב באמת ולגלות את – איכות החיים, השכונות החדשות, רמת החינוך והאקדמיה הגבוהה בעיר, אפשרויות התעסוקה הרבות ואת הקהילה הייחודית שקיימת בה.
מדובר במהלך חדשני ובו העירייה יצאה למבצע גיוס תושבים שרוצים לקחת חלק בקמפיין בעצמם ולהופיע בשלטים, בפרסומות בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ועוד. העירייה פנתה לתושבים בעמוד הפייסבוק שלה ובקבוצות שונות וקראה להם להצטרף.
הקמפיין הזה נועד לספר את הסיפור של העיר ולהציג את ההישגים שלה בכל התחומים. הוא פונה לתושבים חדשים ומזמין אותם "לגלות את שדרות מחדש" כדברי הסלוגן שנבחר.
ראש העיר, אלון דוידי: "שדרות כבר מזמן מיתגה את עצמה כיעד אטרקטיבי ומבוקש בכל הארץ וזאת בזכות האופי של העיר, עיר קהילתית, חמה, עם תושבים מדהימים ושירות מהטובים ביותר שניתנים בארץ על-ידי עובדי עירייה מסורים. אנחנו עם הפנים קדימה, לקראת קליטה של משפחות חדשות ממקומות שונים בארץ, בהן גם משפחות של בני ובנות שדרות, שחוזרים לעיר שונה מאוד מזו שעזבו בעבר ואף פותחים בה עסקים ומאמינים בה. באמצעות הקמפיין נאפשר לכל תושבי ישראל לגלות את שדרות מחדש ולתושבי העיר להרגיש גאים ששדרות היא הבית שלהם".
מנהל מינהלת הסכם הגג, אריה כהן: "העיר מתפתחת, מתרחבת ומושכת אליה משפחות חדשות ותושבים מכל רחבי הארץ. הסכם הגג עליו חתמנו מאפשר לנו להשקיע רבות בתשתיות, בפיתוח אזורי תעסוקה, מוסדות ציבור, פתרונות תחבורה מתקדמים, בחינוך, בתרבות ובקהילה זאת לצד שדרוג השכונות הוותיקות שלנו. כל אלו הופכים את העיר למבוקשת".